Home | Επικοινωνία
v0.1
v.0.2

Καλάβρυτα - Δωμάτια Ενοικιαζόμενα - Ενοικιαζόμενα Διαμερίσματα Χαρούλα Σταυροπούλου Καλάβρυτα
 Κάντε "κλικ" για να δείτε μεγαλύτερη φωτογραφία
Δροσάτο | Καλάβρυτα

Στον Χελμό & γενικά τα βουνά της Αχαΐας είναι η καλύτερη επιλογή για να κάνετε πεζοπορία, ορειβασία, διαδρομές με 4x4, moto cross & ότι άλλο θελήσετε...
Η πεζοπορία-ορειβασία είναι μία δραστηριότητα που θα σας ανταμείψει, αφού θα βρεθείτε μπροστά σε φυσικές ομορφιές & ευχάριστα εμπόδια για όσους αρέσκονται στις δύσκολες αναβάσεις.
Δεν χρειάζεστε τίποτα άλλο από καλή διάθεση & καλή οργάνωση.

Προτεινόμενες διαδρομές στον Χελμό Καλαβρύτων :

Διαδρομή:
Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων - Ορειβατικό Καταφύγιο - Νεραϊδοραχή - Ψηλή Κορφή Μαυρολίμνη - Ύδατα Στυγός
- Υψόμετρο: Καταφύγιο 2.100 - Νεραϊδοραχή 2.341 μέτρα
(Υψομετρική διαφορά: περίπου 430 μέτρα)
- Διάρκεια: 7 ώρες
- Δυσκολία: Δύσκολη διαδρομή
- Περιγραφή: Η πιο σύντομη ανάβαση στην Ψηλή Κορφή γίνεται από το Χιονοδρομικό Κέντρο & ακολουθώντας την Βαθιά Λάκκα σε μιάμιση ώρα βρισκόμαστε στο καταφύγιο του Ορειβατικού στην θέση Πουλιού Βρύση...
Ύστερα από μία ώρα ανάβαση φθάνουμε στην κορυφή της Νεραϊδοραχής & φεύγοντας απο εκεί περνάμε από το Νεραϊδάλωνο & προχωράμε προς την Αετοράχη και την Ψηλή Κορφή.
Συνεχίζοντας κατηφορίζουμε προς την Μαυρολίμνη και φθάνουμε στα Ύδατα Στυγός.

Περιστέρα ή Σόλο - Ύδατα Στυγός
- Υψόμετρο: Περιστέρα 1.000 μέτρα
- Διάρκεια: 3.5 ώρες
- Δυσκολία: Μέτρια διαδρομή
- Περιγραφή: Γίνεται από το χωριό Περιστέρα (ή Σόλος), με σπάνια ομορφιά το σημείο της Λίμνης Τσιβλού (700μ.) μέσα στο δάσος λίγα χιλιόμετρα πριν από την Περιστέρα.
Ξεκινώντας από δρόμο που μας βάζει μέσα σε δάσος με πεύκα & συνεχίζουμε σε μονοπάτι που μας οδηγεί στην βάση του Καταρράκτη των Υδάτων της Στυγός.

Διαδρομή:
Σκεπαστό - Προσκύνημα Παναγίας Πλατανιώτισσας - Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Μακελλαριάς
- Υψόμετρο: Σκεπαστό 1.100μ. & Πλατανιώτισσα 2.318μ.
- Διάρκεια: 7 ώρες
- Δυσκολία: Μέτρια διαδρομή
- Περιγραφή: Από το όμορφο τοπικό διαμέρισμα Σκεπαστό του Δήμου Καλαβρύτων ανηφορίζουμε προς την ομώνυμη κορυφή έως το χωριό Βάλτα, όπου ακολουθώντας τον δρόμο φθάνουμε στο Ιερό προσκύνημα της Παναγίας Πλατανιώτισσας & συνεχίζοντας δυτικά καταλήγουμε στην Ιερά Μονή Μακελλαριάς

^ Αρχή Σελίδας

Διαδρομή μονοπάτι Ε4:
Διακοπτό - Ζαχλωρού - Καλάβρυτα - Κάτω Λουσοί - Πλανητέρο - Αρμπούνας -
Αγ. Νικόλαος - Τουρλάδα - Κρινόφυτα - Λυκούρια
- Υψόμετρο: Καλάβρυτα 760 μέτρα
- Διάρκεια: 2 ημέρες
- Δυσκολία: Μέτρια διαδρομή
- Περιγραφή: Από το Διακοπτό βαδίζοντας δίπλα στις γραμμές του Οδοντωτού Σιδηρόδρομου στην διαδρομή Διακοπτό - Καλάβρυτα θα ανακαλύψουμε όλη την φυσική μαγεία που ξεδιπλώνεται μέσα στην κοιλάδα του Βουραϊκού Φαραγγιού & φθάνουμε έως το σταθμό Καλαβρύτων.

Συνεχίζουμε προς τον Χελμό κι ανηφορίζοντας φθάνουμε στο παρεκκλήσι του
Αγ. Νικολάου, θα περάσουμε πάνω από τους Άνω Λουσούς & ανηφορίζοντας πάλι φθάνουμε στους Κάτω Λουσούς όπου υπάρχουν βρύσες με άφθονο νερό (όπως παντού στα Καλάβρυτα) & θα συνεχίσουμε από την κεντρική πλατεία του χωριού παίρνοντας τον δρόμο αριστερά διασχίζοντας την γέφυρα και συνεχίζουμε έως το εκκλησάκι στην άκρη του χωριού και συνεχίζοντας αριστερά του δρόμου φθάνουμε στην βαθιά χαράδρα Λαγκάδα.

Ακολουθώντας την δεξιά όχθη & κατεβαίνουμε έως να συναντήσουμε το χωματόδρομο που μπαίνει στην χαράδρα & τον ακολουθούμε ώσπου να συναντήσουμε μία ποτίστρα (μία ώρα & ένα τέταρτο), από εδώ αλλάζουμε κατεύθυνση & κατηφορίζουμε προς την κοίτη του χειμμάρου, όπου την περνάμε και ανεβαίνουμε στην αριστερή όχθη σε νότια-νοτιοανατολική κατεύθυνση όπου συναντάμε ένα χωραφόδρομο & ύστερα από μιάμιση ώρα μέσα από ένα σηματοδοτημένο πλατύ αλλά δύσβατο μονοπάτι φθάνουμε στο Πλανητέρο.

Από εκεί συνεχίζουμε για το χωριό Αρμπούνας, όπου λίγο πριν φθάσουμε σε αυτό θα θαυμάσουμε τα θεόρατα πλατάνια που συντροφεύουν την πηγή.
Σε όλη την διαδρομή από Αρμπούνα έως Τουρλάδα απλώνεται κάτω δεξιά μας η κοιλάδα του Αροάνειου.

Βγαίνοντας από το χωριό διασχίζουμε τον δρόμο προς την Κλειτορία αλλάζοντας κατεύθυνση προς τα δυτικά.
Πριν τις στροφές εγκαταλείπουμε τον δρόμο, γυρίζουμε νότια & παίρνουμε το μονοπάτι προς Κρινόφυτα, όπου από την κεντρική πλατεία ανηφορίζουμε προς Λυκουρία.

Διαδρομή: Κάτω Λουσοί - Ψηλή Κορυφή - Κάτω Κάμπος - Κεφαλόβρυσο - Ελατόφυτο - Πλανητέρο - Ε4
- Υψόμετρο: Κάτω Λουσοί 1.000 μέτρα - Ψηλή Κορυφή 2.318 μέτρα
- Διάρκεια: 9 ώρες
- Δυσκολία: Μέτρια διαδρομή
- Περιγραφή: Η ανάβαση γίνεται από το χωριό Κάτω Λουσοί του Δήμου Καλαβρύτων όπου στην αρχή ακολουθώντας τον δρόμο, μπαίνουμε γρήγορα στο ελατόδασος & χωρίς σαφές μονοπάτι σε 3 ώρες φθάνουμε στο καταφύγιο ή συνεχίζοντας δεξιά πάμε για την κορυφή σε περίπου 5 ώρες.

^ Αρχή Σελίδας

Τηλεσκόπιο "Αρίσταρχος"
Τα γύρω Χωριά
Χρήσιμα Τηλέφωνα

Για κρατήσεις: Χαρούλα Σταυροπούλου - Κωνσταντίνου Φάσου 11 - τ.κ.: 250.01- Καλάβρυτα